از انجایی که مشکل بیشتر عکاسان و تصویربرداران در بیزینس و برند سازی میباشد از این رو تصمیم گرفتیم کلوپی راه اندازی کنیم که بتواند علاوه بر کیفیت تخصصی عکس ها و تصویر ها در قسمت بازاریابی ،تبلیغات ،اصول بیزینس ، کار با محیط مجازی (instagram) و برندینگ (برندسازی) مثمر ثمر باشد
این کلوپ در یک سری قسمت ها به صورت تخصصی وسایر بخشها بصورت عمومی برگزار میشود
بیشتر آموزش ها و اقدامات از راه دور و آنلاین میباشد
فعالیت این کلوپ در سه بخش اصلی با زیر شاخه های مختلف اجرا خواهد شد :
1. مباحث تخصصی :قبل از هر چیز نیاز است که اشکالات و نقاط ضعف را برطرف کرده و ترفند هایی برای افزایش کیفیت که بتواند بین ما و رقبا تمایز ایجاد کند را آموزش ببینیم
عکاسی
نورپردازی
تصویربرداری
فتوشاپ
رتوش
پوز
در طول مدت دوره برای بهبود بخشیدن به کار و ایجاد مزیت رقابتی در بیزینس نیاز است که تمرین هایی در قسمت های مختلف انجام شود که در جلسات نقد به اشکالات آن بپردازیم
که بتوانید عکس ها و تصاویر با کیفیت خلق بکنید .بعد از این قسمت نیاز است که برای فضای اینستاگرامی و تبلیغاتی نمونه کارهای با کیفیت تولید کنیم که در این مسیر ما در کنارتان هستیم تا عکسها و فیلم های باکیفیت تولید کنید چون ساختار و کیفیت کار شما رکن اصلی شروع برای قسمت های بعدی میباشد
2. اینستاگرام مارکتینگ :واقعا نمیشود این فضا را نادیده گرفت .در حدودا 5 سال پیش خیلی راحتر از امروز میتوانستیم در این فضا درامدزایی کنیم ولی محیط اینستاگرام هر روز الگوریتم های خود را تغییر داده که درامدزایی فقط از طریق خودش صورت بگیرد که نیازمند مبالغ دلاری بالایی میباشد از این رو نیاز است که هر روز خود را با الگوریتم های اینستاگرام آپدیت کنیم تا بتوانیم از این فضا (اینستاگرام) به بهترین نحو درامدزایی کنیم
در این قسمت با
رازهای الگوریتم
تبلیغ نویسی
ورود به اکسپلور
محتوا سازی
راز طلایی استوری
اصول ویترین سازی و خیلی از موارد دیگر اینستاگرام و تعاملات و ترفندهای که باعث میشود جذب فالوور بیشتری داشته باشیم که از این طریق به فروش بیشتر برسیم
پیج های شما از طریق یک پیج از طرف ما تبلیغ میشود که این مورد میتواند در قسمت بازار یابی و برند سازی برای شما مفید باشد
3. بیزینس و برندسازی :اگر قصد این را دارید که در بازار موفق باشید حتما باید اصول بیزینس را بدانید و اگر میخواهید سهم بزرگی از بازار را تصاحب کنید نیاز هست که برندسازی را به درستی انجام دهید از این رو در این دوره مباحث :
اصول بیزینس
استراتژی های بازاریابی
ترفندهای تبلیغاتی
اصول ساخت برند
ایجاد ارتباطات
پشتیبانی
بازاریابی مفهومی فراتر از تبلیغات و فروش است. به زبان ساده، به کل چرخهٔ شناسایی و ارتباط با مشتریان بالقوه و درک نیاز و خواستهٔ آنها تا ترغیب و متقاعدکردن مشتریان برای خرید محصولات، بازاریابی میگویند.
با این تعریف، احتمالاً معنای استراتژی بازاریابی هم تا حد زیادی برایتان روشن شد:
برنامهای بلند یا کوتاهمدت است که هر شرکتی، برای آموزش و معرفی محصولات به مشتریان احتمالی، ترغیب آنها به خرید و رسیدن به اهداف بازاریابی تعریفشدهٔ جانبی میچیند.
استراتژی برندینگ (Branding Strategy) چیست؟
استراتژی برندینگ (استراتژی توسعه برند) برنامهای برای دستیابی به یک سری اهداف بلندمدت است که در نهایت منجر به انتخاب برند و محصولات توسط مصرفکنندگان میشود. یک استراتژی برندینگ موفق، شامل مأموریت برند، وعدههای آن به مشتریان و نحوه ارتباط با آنها است.
اغلب به اشتباه استراتژی برندسازی را مجموعه لوگو، پالت رنگ یا وبسایت برند میدانند. اگرچه این عناصر خلاق برای داشتن یک استراتژی برند موفق ضروری است اما همهی آن نیست. یک استراتژی برندینگ موفق حول همه عناصری ناملموسی میچرخد که با گذشت زمان باعث افزایش آگاهی از برند ارزش ویژه برند برای مخاطب میشود.استراتژی برندینگی که بهخوبی تعریف و اجرا شده، بر همه جنبههای یک تجارت تأثیر میگذارد و مستقیماً با نیازها و احساسات مخاطب ارتباط دارد
ارزش برند چیست؟
ارزش برند، ارزش مالی نام تجاری یک شرکت است. این مورد شامل ارزشی است که نام تجاری به محصولات و خدمات شرکت اضافه می کند و می تواند بر اساس عواملی مانند شناخت برند، وفاداری به برند و کیفیت برند مربوط شود. ارزش برند می تواند یک دارایی ارزشمند برای یک شرکت باشد، زیرا می تواند به افزایش فروش، کاهش هزینه های بازاریابی و بهبود سودآوری نیز کمک کند. این مولفه یک دارایی نامحسوس است، زیرا قابل لمس نیست و نمی توان آن را به راحتی اندازه گیری کرد. با این حال، ارزش برند یک دارایی مهم برای بسیاری از شرکت ها است و می تواند نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کند.
تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند
ارزش برند و ارزش ویژه برند دو مفهوم مرتبط اما متفاوت هستند. ارزش برند ارزش کلی یک نام تجاری است، در حالی که ارزش ویژه برند ارزش اضافی است که یک نام تجاری به محصولات و خدمات شرکت اضافه می کند. ارزش برند را می توان با استفاده از روش های مختلفی اندازه گیری کرد، که در ادامه چند مورد از آن ها را ذکر کرده ایم
قیمت گذاری جایگزین این روش شامل تخمین هزینه ایجاد یک برند جدید با ویژگی های مشابه برند موجود است.
راه های بهبود ارزش ویژه برند
در اینجا چند راه برای بهبود ارزش ویژه برند نیز آورده شده است تا شما بتوانید به خوبی این دو مورد را با هم مقایسه کنید.
ایجاد یک نام تجاری قوی
ایجاد یک نام تجاری که متمایز، به یاد ماندنی و مرتبط با ارزش های شرکت باشد.
ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری
این شامل ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، خدمات عالی به مشتری و یک تجربه خرید مثبت است.
سرمایه گذاری در بازاریابی
سرمایه گذاری در تبلیغات، روابط عمومی و سایر فعالیت های بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان در این بخش قرار می گیرد.
محافظت از برند
محافظت از نام تجاری در برابر سرقت هویت، نقض کپی رایت و سایر موارد نقض حقوقی نیز در این بخش قرار می گیرند.
با پیروی از این نکات، شرکت ها می توانند ارزش ویژه برند خود را بهبود بخشند و به یک دارایی ارزشمند برای خود تبدیل شوند
بازسازی برند یا ریبرندینگ چیست؟
ریبرندینگ (Rebranding) زمانی اتفاق میافتد که یک شرکت لوگو یا رنگ سازمانی، شعار تبلیغاتی، چشمانداز، مأموریت، ارزشها، نام تجاری، مخاطبان هدف یا بازار خود را تغییر دهد. این کار باهدف ایجاد هویت برند جدید در ذهن سرنخها، مشتریان، رقبا و شرکا انجام میشود. ریبرندینگ به برندها کمک میکند تا مخاطبان جدیدی را جذب کنند، پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند، مزیت رقابتی ایجاد کنند و آگاهی از برند را افزایش دهند.
به طور کلی هدف از انجام این کار معمولا احیای مجدد برند، مدرن و به روز شدن و مرتبط جلوه دادن برند با نیازهای مشتریان است.
اهمیت ریبرندینگ
طبق گزارش Forbes، کسبوکار شما هفت ثانیه فرصت دارد تا اولین تأثیر را در ذهن مخاطب بگذارد. و به نظرتان اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب میکند، چیست؟ احتمالا لوگو و عناصر برندینگ مرتبط (مانند بستهبندی یا طراحی برند تاچپوینتها). گاهی اوقات برندها به دلیل استفاده از لوگوی اشتباه، نام دشوار یا نامناسب و یا نداشتن چشمانداز و مأموریت مشخص، توجه مشتریان را جلب نمیکنند.
این دوره به مدت یک سال برنامه ریزی شده که در این زمان موارد فوق با کمک تیم پشتیبانی ما و تلاش شما اجرا خواهد شد که هر چقدر زیرساخت ها و تلاش شما بهتر باشد میتوان در مدت زمان کمتری به فروش بیشتری دست یافت.
مبلغ سرمایه گذاری در این دوره 10 میلیون تومان میباشد
که میتوانید برای ثبت نام مبلغ 5میلیون تومان را پرداخت نمایید و مابقی را 2ماه بعد بپردازید