آموزش عکاسی, آموزش نورپردازی, اموزش عکاسی پرتره, اموزشگاه عکاسی صنعتی

برنامه های آموزش عکاسی و آموزش نورپردازی و زیرمجموعه های آن به صورتی است که هنرجویان در یک دوره کاملا کاربردی و حرفه ای شرکت میکنند. آموزش عکاسی, آموزشگاه عکاسی, آموزشگاه نورپردازی

دوره های آمورش عکاسی

آموزش عکاسی جدایی طلب » آموزش عکاسی, آموزش نورپردازی, اموزش عکاسی پرتره, اموزشگاه عکاسی صنعتی
 

آموزش عکاسی دیجیتال

آموزش عکاسی
آموزش عکاسی دیجیتال آموزش عکاسی

  آموزش عکاسی

آموزش عکاسی و نورپردازی » اخبار و مقالات » ژانرهاي عكاسي » آموزش عکاسی جدایی طلب

آموزش عکاسی جدایی طلب׀ آموزش عکاسی جدایی طلب

 

 

 

 

 

 

 

عکاسی جدایی طلب photo secession       

 


جان جی   الوین لنگدان   کابورن   عکاسان جدایی طلب در ایالات متحده در سال 1902 تا 1917 بودند  عکاسی جدایی طلب جنبشی بود که توسط الفرد استیگلیتس پایه گذاری شد تا جدایی از پیکتوریالیسم اکادمیک پیش پا افتاده که سالیان متمادی بر پیکره ی عکاسی امریکا سایه انداخته بود را ابلاغ کند عکاسی جدایی طلب با گذار از پیکتوریالیسم به عکاسی صریح نشان دهنده اغاز مدرنیسم در عکاسی است . راهی که استیگلیتس اغاز کرده بود توسط الوین لنگدان کابورن گرترود کازبیر ادوارد استایکن و دیگر جدایی طلبان مورد کاوش بیشتر قرار گرفت. انها در کارهایشان اهمیت تازه ای به جنبه های زندگی مدرن نظیر شهر و ماشین دادند هرچند که ترفندهای بصری نقاشانه پیکتوریالیستی نظیر محوی تعمدی ورتوس را برای تاکید و تاثیرات زیبا شناختی حفظ کردند عاسی جدایی طلب با سخت تر کردن فرم های زیبا شناختی پیکتوریالیستی نسخه ی ابداعی مدرن تری از ان بوجود اورد

الفرد استیگلیتس در سال 1902 از کمرا کلاب نیویورک و همچنین سر دبیری مجله ان کمرا نوتس کناره گیری کرد و پس از ان نمایشگاهی تحت عنوان عکاسی جدایی طلب در کلوپ ملی هنر نیویورک تربیت داد او مصمم شد که یرای عکاسی پیکتوریالیستی که سابقا تحت تسلط اماتورها بود جایگاهی حرفه ای به دست اورد و اگاهی جدیدی نسبت به عکاسی یه عنوان شکل هنری مستقل ایجاد کند او به این نتیجه رسید که راه انجام این امر تقویت تقویت بازار عکاسی است برگزاری نمایشکاه ها ونیز تشویق همکارانش به تمرکز بر مضامین خاص امریکایی که قانلیت فروش بیشتری داشتند است. استیگلیتس مجله کمرا ورک را پایه گزاری کرد که اولین شماره ی ان در ژانویه 1903 منتشر شد و در سال 1905 گالری های کوچک در شماره ی291 خیابان پنجم افتتاح کرد که در انجا علاوه بر عکس اثار هنرمندان مدرن اروپایی همچون پابلو پیکاسو  هنری ماتیس و اگوست رودن را نیز به نمایش میگزاشت. تلاش های او برای نخستین بار نشان دهنده ی قابلیت تجاری عکاسی هنری بود 

 

پایان رسمی جنبش در سال 1917 با بسته شدن گالری 291 به وقوع پیوست .استیگلیتس از ان زمان تحت تاثیر پل استرند به جرگه مدافعان عکاسی صریح پیوست.  

 

منبع ژیل مورا 

 


 

 

 

 

برگشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش عکاسی, آموزش عکاسی دیجیتال, آموزش نورپردازی, آموزشگاه عکاسی, آموزشگاه عکاسی دیجیتال, آموزشگاه نورپردازی, دوره آموزش عکاسی, دوره جامع عكاسي, دوره عکاسی, فیگور, مدلینگ

 

آموزش عکاسی مجید نصیری در فیسبوک آموزش عکاسی مجید نصیری در اینستاگرام

  

All Right Reserved 2013,Majid Nasiri , Design by www.adco.ir

Link Require Resolution 1024×768 or Higher

www.MajidNasiri.ir

پویایی و حرکت