آموزش عکاسی, آموزش نورپردازی, اموزش عکاسی پرتره, اموزشگاه عکاسی صنعتی

برنامه های آموزش عکاسی و آموزش نورپردازی و زیرمجموعه های آن به صورتی است که هنرجویان در یک دوره کاملا کاربردی و حرفه ای شرکت میکنند. آموزش عکاسی, آموزشگاه عکاسی, آموزشگاه نورپردازی

دوره های آمورش عکاسی

عکاسی تبلیغاتی » آموزش عکاسی, آموزش نورپردازی, اموزش عکاسی پرتره, اموزشگاه عکاسی صنعتی
 

آموزش عکاسی دیجیتال

آموزش عکاسی
آموزش عکاسی دیجیتال آموزش عکاسی

  آموزش عکاسی

آموزش عکاسی و نورپردازی » اخبار و مقالات » ژانرهاي عكاسي » عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی׀ عکاسی تبلیغاتی

 

 

 

 

 

 

عکاسی تبلیغاتی 

 


پیوندهای قوی مابین عکاسی و تبلیغات در دوره بین دو جنگ جهانی بنا شد هنگامی که عکاسان در ترویج فرهنگ مصرفی رو به رشد سریع محصولات جدید متعلق به غرب شرکت فعالانه خود را شروع کردند. واقع نمایی مجاب کننده عکس ها کاملا برای توصیف کالاهای مصرفی و از این رو برای ترویج انها مناس بود ادوار استایکن در سال 1927 یک اگهی تبلیغاتی برای سیگار کمل طراحی کرد فلورانس هنری نیز دوسال بعد در پاریس برای عطر لانوین همین کار را انجام داد  تبلیغات تحت تاثیرات جدید جنبس های پیشتاز جزئی از هنر مدرن شد عکاسانی همچون فرانسوا کولار از سولاریزلسیون و نوردهی های مضاف برای تبلیغات مد در سال 1930 استفاده میکردند بسیاری از عکاسان هنری همچون پل اوتر بریج پسر و استایکن در ایالات متحده کولار من ری   موریس تابار  و رنه زوبر  در فرانسه در طی دوره بین دو جنگ جهانی در عکاسی تبلیغاتی تخصص یافته وبرای اژانس های تبلیغاتی کار میکردند برخی از این عکاسان نخستین کسانی بودند که در کارهای سفارشی خود به شکل نظام مند از رنگ استفاده نمودند استفاده گسترده از فرایندهای رنگی پایا حیاتی دوباره به عکاسی تبلیغاتی پس از جنگ جهانی دوم بخشید.

بازگشت به عکاسی سیاه و سفید را میتوان در عکاسی تبلیغاتی حال حاظر که اغلب سوژه هایی اطز فیلم های سینمایی اادبیات و حتی خود تاریخ عکاسی در انها مورد استفاده قرار میگیرد مشاهده کرد نظیر تبلیغ های شلوارهای امریکایی خاکی گپ  که تصاویر قدیمی از شخصیت های مشهور نظیر جک کرواک و سارا وون را با شلوارهای خاکی نشان میدهد تاثیرات متقابل عکاسی خلاق و عکاسی تبلیغاتی بسیار است  حتی رابرت فرانک عکاس صاحب اندیشه و مصممی که که غیر تجاری بود در سال 1991 در تهیه ی برنامه تبلیغاتی برای مدل های مختلف پوشاک رمئو جیگلی طرلاح ایتالیایی شرکت کرد .

 

زیبا شناسی پست مدرن مشهود در فتومونتاژهای باربارا کروگر با روایت ها و شیوه های عکاسی متمایز در برنامه های ثبلیغاتی بسیاری به کاربرده شده اند   

 

ژیل مورا 

 

 

 

 

برگشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش عکاسی, آموزش عکاسی دیجیتال, آموزش نورپردازی, آموزشگاه عکاسی, آموزشگاه عکاسی دیجیتال, آموزشگاه نورپردازی, دوره آموزش عکاسی, دوره جامع عكاسي, دوره عکاسی, فیگور, مدلینگ

 

آموزش عکاسی مجید نصیری در فیسبوک آموزش عکاسی مجید نصیری در اینستاگرام

  

All Right Reserved 2013,Majid Nasiri , Design by www.adco.ir

Link Require Resolution 1024×768 or Higher

www.MajidNasiri.ir

پویایی و حرکت